rinarizqi shawl

Like our RinaRizqi shawl on Facebook

My wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 29, 2008

lallalala..mengarut

aaargh..aku boringla..weekend ni takde sape kat umah,ade org pon tido je kot..tak nmpk pon muke housemateku.then call huda die pon x leh.msg my brother die pon dh g tesco.nk gi kat die jauh sgt la plak..sbenarnya malas nk gi damansara tuu.lain kali lah pi.jimat minyak sket.huhu.so i went alone to tesco n mkn mcd sorang2..aku pon tgh tension sebenarnya.sebab ape??.takleh cite sini,,huhu maybe homesick aku makin jadi2..huuu..then at tesco my aim is to find measuremnt tape for science tomorrow...but i end up buying other things.u know la girls mesti melencong beli benda lain,haha,tp nak wat camne dah aku x jumpa brg tu.pusing2 takde.penat je..last2 mtak pinjam ngan cikgu lain lah.hope ada..huu..nk beli measuremnt tape tu hari ni ahad lagi la hardware tak bukak.dh buang masa di tesco aku pon pi la jusco lak cuci mata..again alone..lagila aku pressure.huh.cari flat takde saiz la pulak kt vincci..so aku nampak MNG ade sale..aku nk save sebenarnya tapi disebabkan aku menyampah n bosan gila jd aku nk menghabiskan masaku n duitku di MNG.malangnya tak bnyk pon aku kenan,duit aku pon cukup beli baju je..hahaaa

sebelum lupa aku nk perkenalkan kucing jantan mengade yang bertanggungjawab.namanya abun..tengah mengendeng aku supaya aku bg mknn kat die.eyy mintak kt tuan ko la abun.huhu,abun kucing rumah sewaku yg manja n ngade2 gila bwk anak bini.hari ni die takde so aku boring gak la takde die.anak die watpe?bkn manja mcm bapaknya,hampes.kalo tak aku cakap ngan abun je laaaa...abun oh abun..

now i'm trying green top but i end up buying yellow top..why?huuu.i just buy to buang duit n that green top doesnt suit my liking..huuu

taraaa..i think huda also might have this yellow top with the same brand..cannot remember la,tp kalo sama aku akan cakap huda..pi tuka baju lain.hahaha.ntahpape je aku..kena tanya la pakai baju apa lu b4 kuar ngan die la nxt time,..huhuh..bnyk gak la aku shopping hari ni...bkn setakat kat mng je,kat watson pon.beli treatment hair jugak.dpt la buy 1 free 1..sesusais la aku yg tgh bajet ni.haaaahah..kena beli ketaaaa plak dh pasni


p/s:walaupun i'm in badget,i want to shopping lg kat MNG tu.sbb aku tau aku tetap tensen mggu ni,huaaa..eh eh sbb aku ada gak nk beli jeans n i found a cute green knit cardigan..(tp pikir 2 kali nk beli).huhu.ade sale boleh la beli,haha,dr beli levis baik aku beli MNG laaa kan..sesuais bajet lagi,huuuuuuuuuuuuuuuuuuu




No comments: