rinarizqi shawl

Like our RinaRizqi shawl on Facebook

My wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 26, 2011

A great gift from huda

I have received these wonderful gifts from my bestie since childhood, Huda!OMG..i thought she wanted to give me only 3 books..but she kindly gave me four books and gifts from Bali..aduhh..aku suka gilaaa. i never expected these at all. Thank youuu soo much huda...Only God knows how happy i am..:))))..tak tau nak balas apa.tunggu aku beranak dulu pastu aku gi jalan2 n travel2 lagi boleh la buy gifts for you as a return.haha.


Ada buku guide untuk menjadi ibu bapa yang cemerlang, recipe's book, novel, mask and sabun pon ado.patutla bag i love bali tu wangi semacam.huhuhu

p/s: huda.aku suka itu buku fresh eggs don't float..sebab apa?Sebab aku paling suka buku resipi.hihihi..sonoknyaaaaa aku..mlm ni nak start baca buku2 itu.thanks laling:)

No comments: