rinarizqi shawl

Like our RinaRizqi shawl on Facebook

My wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 16, 2013

Anak lelaki ikut muka mak anak pompuan ikut muka ayah

Assalamualaikum,

Selamat Hari Malaysia.Hari ni je tinggal untuk cuti.esok kena keje dah.adoiii.huhu.Ni pon duk rileks lagi kat taiping.Oh my.bestnya jadi suri rumah.tapi apakan daya kami kena kerja juga demi sesuap nasi.hihi.Oklah.xde apa pon nak merepek hari ni.Just want to share about my life and my baby boy.eh baby lagi ke.dah toddler dah rizqi ni. Haa..sepatutnya entry ni pon mmg dah lama nak buat.tapi hari ni baru ada masa nak menaipnya.Penah dengar x orang cakap, kalo muka anak perempuan biasanya ikut muka ayah.kalo muka anak lelaki pulak ikut muka mak nya.Org kata bagus kalo macam tu.sejuk sket.hoh.betul kot.Muka i sejibik sejibun muka ayah i.hahaha.tengok i dapat anak laki pon muka sejibik i masa kecik.kalo balik kampung kelate semua ckp Ya Allah memang muka mommy ni masa kecik.huhu.x caye?meh tengok...

 Ni i masa kecik2

Rizqi masa umur 9 bulan

Ada lagi gambar i yg muka sejibik lah rizqi tapi x upload lah.tengokla anak mommy ni mmg btul muka mommy.cuma dia mok sikit.hihi. 

6 comments:

Aty_Fared said...

memang samaaaaa...!!! heheh..comel betul...orang kate kalau anak lelaki ikut muker mak..'sejuk'... sejuk macamane tu tak tau lah..sebab macam aty...anak fes lelaki ikut muker aty..tapi aty sendiri 'panas'..hahaha...camane tuh...ngeee

ReYNa said...

Hihih. Tu la apa yg sejuknya. Tapi kebanyakan org mmg ckp gitu. Mungkin lg rapat kot? Hopefully. Apa yg panas tu aty? Hihi

~ NANA ~ said...

alahaiii i pulak sebijik ikut muka my mom...farish pulak sebijik ikut muka papanya...kekekeke

ReYNa said...

Hihi. Ye ke nana?kalo g jln org igt adik beradik kang nana n mak nana

Aty_Fared said...

Eeaahhh reyna......aty tak sentaaaapp tawwww.... siyes ni..takde niat pape pon..aty cume terpikir pasal bnd ni sejak bc entry reyna nih...hahaha. . Aty ni kurang sabau sikit..tu aty ckp panas..jd aty takut anak ngikut....huhuhu...aty mntak maaf yer kalo entry tu buat reyna tak senang...sungguh tak de ape aty nk sentap..yg sentap last ckp tu sbb aty ni iras sgt muke ayah..tp aty lngsung tak ngam ngn die...ade jer bnd yg kiteorg nk gaduhkn...kire hbngn kiteorg selalu tegang...huhuhu..maaf yer reyna

ReYNa said...

aty.sy x marah pon.huhu.takut aty yg sentap.tu tanya tu.risau aa lps baca blog aty takut aty terasa hati.sorry gak eh.