rinarizqi shawl

Like our RinaRizqi shawl on Facebook

My wedding ticker

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

One month to go!

It's been one month already.I tried to work on my card.These card i did for my dad to give out to all the org kgs..tired weh,. coz my dad want it quickly and he visit KL once a week,therefore i only managed to finish up the card until 30++ !kalo tak mesti i dh dpt siapkan semua kan.huhuhuhh.mantap.

.
.
.
.
.
.
wait for my official card exclusively for VIP:)

5 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

semangat mu ni weh!!! haha, till i meet u again, bila ni esok jadi tak? tapi aku geram cos kasut siap jumaat!! kalau tak boleh amik dah sekali esok.. jangan lupa card untuk aku, super duper exclusive aku nak, hehe.. :)

ReYNa said...

aku tetibe panik!hahah.semngat la weh.tp epnat bdn aku.huhu.esok jadik!aku tggu ko kat cosmic ok?>?

kad ko aku buat exclusive melate segale

farahfatihah said...

wahhh bekerja keras!!! caiyok2!!! gud luck!!

rasnadiya said...

wat sendiri ek..card tuh..sweet sgt..

ReYNa said...

farahfatihah: mmg bekerja keras ni.hihihi.sakit badan!

rasnadiya: wat riben je.hehe